Báo cáo marketing ngành bất động sản tại Thành phố Hồ Chí Minh – Nửa năm đầu 2014: Thông điệp truyền thông (Phần 3/7)


Dưới đây là các yếu tố thường được sử dụng trong các thông điệp quảng bá bất động sản:

BIỆT THỰ & NHÀ LIỀN KỀ

Biệt thự & nhà liền kề
Biệt thự & nhà liền kề – những yếu tố thường được nhắc đến

100% 80% 60% Location Infrastructure and facilities Legality
Villas & Townhouses – Frequently mentioned selling points illustration

CĂN HỘ CHUNG CƯ

Căn hộ chung cư
Căn hộ chung cư – những yếu tố thường được nhắc đến
CONDOS Location Facilities Payment terms Price Progress and quality commitment 92% 50% 42% 92% 33%
Condos – Frequently mentioned selling points illustration

ĐẤT NỀN

Đất nền
Đất nền – những yếu tố thường được nhắc đến
Location Promotion Infrastructure and facilities Payment terms Price Legality 40% 40% 60% 60% 80% 40%
Land plots – Frequently mentioned selling points illustration

Jodric 2014

Tải báo cáo đầy đủ tại http://www.jodric.com

Advertisements

Tham gia bình luận

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s